[Autoliste] Re: OCTA ārzemēs

arc arc at intelectuals.net
Fri Jul 26 00:18:37 EEST 2013

Karlis wrote, On 2013.07.25. 15:24:
> Starptautiski viņi tur katrs spēs pieslēgties mūsu LTAB?

a naffig vinjiem tas? imho sen nevienam policistam neincee taadas lietas
vairs, aa, januvieniigi .lt vaij .pl :)

a janukas, tad zini savas polises nr, kaa pareizi te jau mineeja.

a izdrukaat katram gadiijienam es meedzu ari tepat, visam autoparkam
octas gliiti sadrukaatas un pie tehpases.

> 2013. gada 25. jūlijs 15:03 Tornis <tornis at gmail.com
> <mailto:tornis at gmail.com>> rakstīja:
>
>     izdrukāt vēlams tikai , lai vieglāk norakstīt apdrošinātāju un
>     polises numuru, bet tas arī viss, ko vajag. Info no LTAB.
>
>     UL,
>     nule izbraucis SE, NO, DK, DE, PL un LT
>
>     PS Braucot uz NO, vēlams ovālo LV uzlīmēt, ibo NO nav ES ;) Tā jau
>     nepiesienas, bet teorētiski vajag.

aha, kaukad celjoju liidziigi, un trollji vieniigie uz .se robezhas
izraadija interesi par personiibaam un vedamo ;) cik noprataam no
vieteejiuem, tas taa norm, jo pat vieteejie meedzot kurseet uz eu
iepirkties :) kas neesot gluzhi legaali. a vai lv uz auto bija, vairs
neaatc, ganjauka bija :)

>     2013/7/25 Artis.M <Artis.M at e-apollo.lv <mailto:Artis.M at e-apollo.lv>>
>
>         Ja zaļais papīrs ir domāts šis te
>         <http://filebaze.lv/images/octajoj.jpg>, tad tādu jau gadus 5 kā
>         nav.

aha, un med izzinjas ar uz gliita papiiriisha ar bildi vairs nau, tikkai
regjistrs csdd baazee, un mails, kad shamaa beidzaas ;)

=)
arc
svaigikaa atziits par deriigu uz naakamo sroku.