[Autoliste] Re: Fw: Re: Bildes no nesenajam lietavām

Instigater instigater at projektam.lv
Mon Jul 22 11:17:47 EEST 2013

On 22.07.2013 08:35, Dzintars Misins wrote:
> Akurāt tai vietā gadu atpakaļ RDSD ar ES finansējuma atbalstu veica
> visa posma rekonstrukciju bija nošķūrēta 1-1,5m ceļa virskārta un tika
> izbūvēta jauna lietus kanalizācija.Neticu ka gada laikā var aizdambēt
> jaunu kanalizāciju. Secinājums visur kur ir ES finansējums kvalitātes nav.

Ļoti elementāri aizdambējas ar ziemas smiltīm. Man Jūrmalā zem dzelzceļa
tilta ūdens sateces baseins ir burtiski ne vairāk kā 500 kvadrātmetru,
bet ūdens sastājas pēc jebkāda lietus un turas līdz pēcpusdienai, ja
lijis pa nakti. Ūdens notece 8m gara truba zem ceļa uz upi prom. Normāli
darbojās tikai pirmo vasaru pēc ielas remonta.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn