[Autoliste] Re: Piepīpētāja ligzda grabažniekā

arc arc at intelectuals.net
Sat Jul 20 16:16:06 EEST 2013

Martins wrote, On 2013.07.19. 21:36:
> Auto šajā gadījumā ir Volvo sedans, bet leckapi uz Disco kādreiz arī var
> vajadzēt aiznest.
>
> Nez, ja saņemšos jāuztaisa šāds skaistums:
> http://www.devon4x4.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1689&category_id=125&option=com_virtuemart&Itemid=14

nu shito tu vari prieksh disko, bet ne volviķim bagazhniekaa :)
betnu idejiski tieshi taa, turklaat shitie speciaali tam taisiitie
spraudnji ari tur lielaakas straavas bez silshanas, kaa parastie
piipeetaaji, es ar lejaak mineeto esu ljoti apmierinaats. argusaa jamie
bij visaada paskata un izpildiijuma savulaik dabonami. ganjauka ir veel
shobaltdien ari.
vieniig protamska defaultais ieejas spraudnis tiek nogriezts un vadi
pieskrūvēti pataisno pie strāvas avota.  iegūto lieko spraudni var tālāk
izmantot kaadam nonjeemeejam.