[Autoliste] Re: Bildes no nesenajam lietavām

arc arc at intelectuals.net
Fri Jul 19 17:08:48 EEST 2013

Dzintars Misins wrote, On 2013.07.19. 9:45:
> Hi, rekur var redzēt kā izkatās nesen rekonstruētais Pērnavas/Čaka
> krustojums pec lietus. Ļoti gribētu redzēt to parazītu no RDSD kurš
> projektēja to krustojumu tai peļķei pa vidu tās tantiņas vietā.

neko nezinu par mineeto krustojumu, bet pluudonis galvaspilseetaa, kur
ari man šodien bija tas gods ietrāpīt, bija iespaidīgs.
un ietrāpījiens kaa likums notika ar plūdonim visnepiememērotāko auto.
nevis ar taadu kurā ar kaujas saucieniem un gaazi grīdā var šķersot 1m
un vairāk ūdensšķēršlus, bet vecu šrotpasātu, kuram veiksmīgi izbeidzās
siggnalizācija/imobilaizers :)

=)
arc