[Autoliste] Re: Piepīpētāja ligzda grabažniekā

arc arc at intelectuals.net
Fri Jul 19 17:03:02 EEST 2013

Instigater wrote, On 2013.07.18. 18:58:
> [...]

hehe, nu kadjau, tadjau. man ari ir  viedoklis šai jautājumā.

> Ir laba doma, tikai vadu vajag resnu, labus savienojumus un pašu ligzdu
> un pa tiešo no akumulatora, lai aizdedzes atslēga nav jātur auto, kad
> grib tur ko darbināt.

tiktāl viss ok

> Domāju, ka piepīpētāja ligzdu vislabāk pameklēt
> kādā šrotā, auto ražotājs neies riskēt un kaut ko nosvilināt savā
> panelī. Protams, ir auto jau ar ligzdām arī bagāžniekos, no tiem varētu
> būt ērtāk pārlikt sava auto panelī.

varbūt tās ligzdas, kas jau ir grabažniekos ir kaukam derīgas, bettiem
"piepiipetājiem" kurus es esu izraveejis "šrotos"ir def funkcijas buut
piepiipeetaajiem, tobish jamos var karseet, bet nekas laaga iekshaa
neturaas, taaka shai ziņā oponēšu.

izeja ir  iegaadaat, piemeeram argusaa kaukaadu defaulto piepiipeetaaja
extension kitu, piem
http://url.nav.lv/?243242022
kurš nau paredzēts piipeešnai, bet pārmaiņspēc kaukas vismaz iekšā
turas. turklāt tādējādi var iegūt pārīti pieslēgvietu visādu citādu
figņu darbināšanai.
janukas, to herņu var dabūt ari pie manis, kaukad tika iepirkti 2gab.
bet izlietots tikai viens.

laigan ja tas saldeetaajs gabažniekā tiek buuveets puslīdz permanenti,
turklāt aķis jau taa ir turpat blakus - nauko lieki teereeties :)
škinam visus shtekerus naffig, un pa taisno pie aķa, katrs liekais
savienojums ir tikai nesavienojuma iespeeja :) betnu + un - ganjau
saimnieks pats izštukos.

aanujaa, un pie viena ari dzelteno žjelejnieku nenaaktu pa skaadi :-))))))

=)
arc