[Autoliste] Re: Kārtējais kvazistacionārais 3,14?

Karlis karlisd at gmail.com
Mon Jul 15 15:24:00 EEST 2013

Tas CD ar ūdens atmiņu bij vislabākais :D aaaaaarggghhh :D Lieliski :)

Bet te es apjuku:
http://aktivna.lv/lv/ekonomija-gaza

Ko lai liek ar gāzi aprīkotam auto?
Varbūt uz benzīnvadiem oranžo, uz gāzes vadiem melno, bet uz dzesēšanas
caurulēm - zilo: motors nekad nekarsīs, salonā būs siltāk, pēc gāzes
nesmirdēs un nevienu no bākām nekad nevajadzēs papildināt :D Lapbrāt
uzliktu ko līdzīgu uz riepām, lai nekad nenolaiž gaisu.

Un te kaut kādi muļķi sarakstījuši, varbūt kāds var pārlabot, lai ir
pareizi :D
http://en.wikipedia.org/wiki/Magnetic_fuel_saver#Magnets
Nez kāpēc zemāk vēl piemin Perpeetum Mobile vēsturi...

2013. gada 14. jūlijs 12:16 Rinalds Egle <rinalds.egle at gmail.com> rakstīja:

Karlis