[Autoliste] Re: subaru forester

JanisD 3ciems 3ciems7 at gmail.com
Sun Jul 14 07:41:02 EEST 2013

nemaakam, nemaakam. :)
automaatu neesmu sleegaajis. var jau buut, ka jaamaacaas buus, ja
izdomaasim taadu panjemt. tik bail, ka strauji sleedzoties uz leju (piem.
naakot iekshaa liikumaa), netiishaam uz "sajuuga" netraapu pa ieradumam :D.

par to, ka 2l neturbo neiet, piekriitu, jau pameegjinaaju, bet pienjemamaa
cenaa neko citu nepiedaavaa ss.

2013/7/12 Mārcis Priede <morsitis at gmail.com>

> Morgen!
> jaunais cilvēk - a Jūs ātrumus ar roku pārslēgt mākat??
> arī automātam braucot pa grunteni ielieku trešajā un zinu, ka apgriezieni
> tiek turēti gan vilkmē gan nemet tālāk.. a ja zinu, ka vajadzēs strauji
> apdzīt ARĪ ielieku no D->3 un velk garām fūru rindai svilpojot…
> Par 4x4 vispār jau nerunājot - paskatieties cik tur offroadniekiem ir
> MT/AT attiecība uz dalībnieku skaitu.
>
> Morsitis
>

> On 2013. gada 12. jūl., at 14:47, JanisD 3ciems <3ciems7 at gmail.com> wrote:

> [...]

Janis D, "3-ciems"
Cita Omega
Honda Dominator + veel shis tas uz 2 ritenjiem