[Autoliste] Re: Kārtējais kvazistacionārais 3,14?

Rich richlv at nakts.net
Sun Jul 14 05:15:53 EEST 2013

On 07/14/2013 02:42 AM, arc wrote:

> nu vot shito gan nevaig, tur jau taaa pati zaale vien ir, tik
> izshkjiidinaata upee ar udeni ((c) m.pljavinjsh), bet nevienmeer ir
> vajag koncemtreetas zaales.

nuredz, uz shito jau arii vinji vaaraas ;)

tur shkjiidinaashana ir tik nenormaala, ka no origjinaalaas aktiivaas
vielas paari palikt nekas nevar. starp citu, tas ir komplektaa ar
apgalvojumu, ka vairaak shkjiidinot kljuust stipraaks.

shkjiidinaats tiek vai nu viens pret 10, vai viens pret 100... bet ne
jau vienu reizi :D

piemeeram, atshkjaidot 1/100, un tad rezultaatu veelreiz 1/100, tas ir
2c. bet 2c neesot pietiekami speeciigs, vajagot lielaaku c, tas esot
speeciigaaks. homeopaatijas izdomaataajs esot sludinaajis 30c (shito
naacaas samekleet)...

nemaz nerunaajot par taadu siikumu, kaa sho uudentinju vai cukura
tabletiishu rezultaatiem vienmeer liidzveertiigiem placebo visos testos :)

ai, offtopiks. bet shie sharlataaniskie kraapnieki man ljoti nepatiik.
arii nepatiik, ka meegjina pieshuuties klaat zaalju teejaam
("fitoterapijai").

> nu rupjaa saliidzinaajumaa, nau jaadzeer tiirs shnjabis, vai pieviltku
> acis ;) kaukaa taa.

eu, laba ideja. pameegj maajas apstaakljos notesteet homeopaatiju.
panjem 100g shnjabja, atshkjaidi ieksh 10l uudens, atkaarto sho
proceduuru... nuesnez, seshas reizes ? pameegjini paardot rezultaatu kaa
"homeopaatisko shnjabi", kursh ir stipraaks par parasto :)

> turklaat cilveeka veseliiba nau nekaada teu tiiraa fizika ;)

ir gan, tikai ne visu mees veel 100% varam kontroleet vai pat izmeeriit ;)
(un placebo efekts ir zinaams, pieraadiits utt)

--
  Rich