[Autoliste] Re: Kārtējais kvazistacionārais 3,14?

Rich richlv at nakts.net
Sun Jul 14 01:13:12 EEST 2013

On 07/12/2013 01:54 PM, Vilnis wrote:
> Nav šaubu, ka tehnoloģijas attīstās, bet fizikas likumi jau no tā
> nemainās. Bet nu šis ierīces, kā arī vēl 1000 dažādu ļoti „vērtīgu”
> lietu ir paredzēts kā reizi ne pārāk izglītotiem ļautiņiem :D
>
> Baidos ka postpadomju teritorijā bizness ne pārāk labi iet, jo padomju
> ļaudīm tomēr ir pamatīgs rūdījums pret makaronu karināšanu.

muljkjiibas. nupat man viens pilnaa nopieniibaa staastiija, ka draugam
esot uzlikts laasts un iisti neejot, un ka ar taro kaartiim arii varot
baigi paliidzeet.

taapat kaa homeopaati joprojaam turpina apkaast cilveekus, jo iipashi
pensionaarus...

visur ir apkaashamie, postpadomju cilveeki nekaadi nav noturiigaaki :)

--
  Rich