[Autoliste] Re: subaru forester

Mārcis Priede morsitis at gmail.com
Fri Jul 12 16:53:23 EEST 2013

Morgen!
ja drīkstu ieteikt - neņemiet 2,0 neturbo versiju - ne sūda neiet un tērē tikpat cik mans 2,5.. pārbaudīts praksē…
Kas attiecas uz automātu - eir jau viņš aizvēsturisks subāram, bet nu labs gan. No 2006 gada nāk VDC kas sevī ietver gan nosacītu stabilitātes kontroli, gan hill holderi (noderīgs uz Vef tilta sēžot sastrēgumā :) ), gan kā pārliecinājos braucot pa Krimas klintīm - braucot no kalna 3šajā, jams notur ātrumu bez bremžu spiešanas. Itogo 4 cilvēki mašīnā+mantas+3arastīti grādi ārā un braucot pa klintīm bremzes mēreni remdenas…
ja nu intreresē tad te neliels apraksts par braucienu, kur dažās epizodēs arī foris pieminēts - http://dra.lv/bNLZr

Morsitis