[Autoliste] Re: Mobile.de Net cena.

Andris Sprogis andris.sprogis at gmail.com
Thu Jun 27 15:01:28 EEST 2013

Protams, var skati-t auto plac(os vai ka- cita-di no .lv un kaut ka-
rezerve-t. bet principa- vienme-r ir dzi-vots uz vietas un brauka-ts un
k,erts, kas uzrodas, nekad nav izdevies nopirkt pirmaja- diena-, un
tikai ta- var pana-kt ieve-rojamu lv un de cenas starpi-bu. un nekad
nevar zina-t, ka-da- sta-vokli- tas auto ir, ko esi no lv rezerve-jis.

a.