[Autoliste] Re: tikko no Vaacijas :) kur meklēt?

arc arc at intelectuals.net
Wed Jun 19 00:56:06 EEST 2013

Vineta Rubene wrote, On 2013.06.14. 12:10:
> Man ir zināms autovedējs - Jānis Balodis, 29283352, divas mašīnas esmu caur viņu gādājusi. Tiesa vairākus gadus neesmu ar viņu sazinājusies, nezinu, vai kas nav mainījies.
> Vineta
> nee, sadursmeem ar aljnjiem vaig kauko shitaadu:
>
> http://www.ss.lv/msg/lv/transport/other/landrowers-and-amphibias/jimmf.html

btw pie augstaak mineetaa aparaata apriikojuma un dziivnieku mediibaam,
varu tik piebilst, ka apriikojums tieshaam paliidz.

kaukaadas sendienaas ziemaa uz klusa visu pamesta, apledojusha un
sasnigusha lauku celja sanaaca ar pilnu shilti panjemt _baobabu_ ar
liidziigi apriikoti bobi. nu pilla shilte tur sadursmes briidi ganjau ka
nebi vairaak kaa 50-60 ;))

katraa zinjaa baaziens bija kaartiigs, ar visu sekojoshu pilota
izrubiishanos uz nenoteiktu laiku, atttopoties pljavaa krietnu gabalu
taalaak, tak auto vieniigaa skaade, ja neskaita nelielu
aizsargkonstukcijas deformaaciju, kas tika kaukad veelaak stundas laikaa
ar lielas kuvaldas un preses paliidziibu noveersta, bija noluuzusi
dzeses sisteemas muftas ventilatora laapstinja, kas tika pamaniita
kaukad veel veelaak.

taa ka dziivniekus var njemt droši :)

=)
arc