[Autoliste] Re: nu kursh te kjerru mekleeja

arc arc at intelectuals.net
Tue Jun 4 19:33:56 EEST 2013

Ginc wrote, On 2013.06.04. 15:58:
> Nu, dzīvu 3,3 litru motoru bieži negadās sastapt. Lai jau šiem veicas,
> cik dzirdēts nu tādu tanku īpašniekiem - galvas tiem ir saplaisājušas
> līdz sadalīšanās stadijai.

bet iet  ;))) un pret pakarseeshanaam ari kudiiish noturiigaakas par
citu marku diizeljgalvaam. vieniigais ko es liidz galam taa ari neesu
izpratis, bet tas gan no gr seerijas, to dubulto kveelsvechu pasaakumu.
betnu lab, patrolis anyway pie seetas ;>> taa ka .... pagaidaam nau
aktuaali ;)

no saplaisaajushu galvu seerijas man te patreiz kaarteejo reizi ruup
mitcuka gava, kurai viss normaali, kaameert nevaig taa taalaak atvilkt.
kaa taads virs 50-100km atvilciens pa shtraasi, taaa temperatuura augshaa.
termostati jau izmaniiti liiki, sha kaukad tuvaakajaa laikaa buus tests
ar pilniigi jaunu radiatoru, un ja veel tad, tad buus pie seetas vai ari
sludinaajums - leeti paardodu sagatavotu apartaatu :))). es taas galvas
vairs uz sava galda redzeet _negribu_ :-)))))

=)
arc