[Autoliste] Re: Ciinja ar pseidozinaatni

Adro adro at eriga.lv
Tue Jun 4 14:41:30 EEST 2013

Probleema ar nezinaamo pastaav vienmeer un piemeerus, kad oficiaalaa
zinaatne ir kljuudiijies, atrast nav gruuti. Tai pashaa laikā sis ir jau 10
Krievijas ZA izdevums un parasti tiek rakstiits par lietaam, kuras ir
pieraadaamas un izskaidrojamas. Var jau arī shaajaa laikaa atrast varbuut
triviaalaakus pieemeerus: Fomenko izstraadaataas veestures jaunaas
hronologijas kritiki, oficiaalie ZA veesturnieki, taa arii nav speejusi
pieraadiit, ka shii ideja ir nezinaatniska ;-). Siikas neprecizitaates tiek
atrastas, bet globaali - nee ;-).

Ernests

2013. gada 4. jūnijs 13:36 Jānis <je at ktf.rtu.lv> rakstīja: