[Autoliste] Re: nu kursh te kjerru mekleeja

arc arc at intelectuals.net
Mon Jun 3 16:07:44 EEST 2013

Ģirts Legzdiņš wrote, On 2013.06.03. 14:47:
> Es meklēju, jā..
> bet nu, ko ta nu vairs. 3.1D turbo '93 intercooled Monterey/lasi Isuzu
> jau stāv piesliets un gaida kad tiks pie jaunas apskates uzlīmes.

nu tur jamajam ari vieta ;) neneu lab kaa taads tuuristvaagjis jau buus
ok. pirmo testdraivu rezultaatus kautkur "melnajaa caurumaa" lasiiju ;)

> Manuālos hubus un vēl dažādus sīkumus jau esam pieķimerējuši.
> Tagad meklēju MT riepas, tā, nu, uz vismaz 265/75/R16

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/other/landrowers-and-amphibias/bbnlci.html

betnu baidos ka opelim nau bish pa lielu, ka nenonaak ar visu plauktu
nost ;) ganjauka vecas un cietas, bet ja izdodas to kjerru pienaaciigi
pacelt, varbuut vareetu kaa pirmais pagaidu risinaajums dereet.
turklaat nevaidzeetu laist veel garaam iespeeju par to ciparu
pakaluleeties, man te choms notirgoja laplandera riepu komplektu pa 100ls ;)
jebkuraa gadiijiena uzkomunicee ar shito pashu ripulju tirgoni, ganjauka
naminjam kas cic ar pa labu ciparu notirgojams atradiisies.

> p.s. varbūt kāds zin kādu atsperi var ielikt aizmugurē, lai būtu pa kād'
> 2" augstāks?

saakaas ;))) shito pras tam kas to opeli ieteca :))))) vai vari 4x4k
vadoni uzkomuniceet.
es noteikt saaktu ar kaadu senlaiku vaz/njivas atsperu uzmekleeshanu
(njivas bi makjeniit stingraakas) - taas bij gana garas un stingras un
savas formas peec viegli pakljāvās piedzīšanai.

ganjauka naaksies ari apmekleet 4x4shopam kaiminjseetaa esosho plasmasu
kantori un uzseedinaat bundzhu un jauniem "spilventinjiem" ari.

> Priekšā torsioni jāpagriež "skaļāk", a vot aizmugurē gan kāds samopals
> jāizdomā, lai varētu nopietnākus ripuļus uzlikt...

un ko mees ieguusim piegriežot torsionjus?  augstu un _cietu_ auto,
kuram pusasis nostaajaas poozaa "mammiit miiljaa tuuliit izjukshu" un
auto leekaa pa kochkaam ne sliktaak kaa legjendaarais krievu gaziks,
nee, sliktaak, tas vismaz bija streekji vieglaaks ;)

principaa taa pati micuku vaina :) domaa kapeec sendienaas uz daudzdienu
gonjkaam shito auto ovneri uz beigaam izteereejushi spanni liidzpanjemto
pusasu grieza tai kuutinjai purnu akkal lejaa? ;)

izeju es iisti nezinu, droshi vien ka handmade plaukti, krietnu streekji
pagarinaati, garaakas pusasis, pie viena ieguustot plataaku auto baazi.
sakariigs risinaajums bija.., kaa to igaunju zelli sauca, kursh tr3
ieskaitee vizinaajaas? ;)) bet teu jau vagaj street legal risinaajumu .
iespeejams ka jaapakomunicee ar kaadiem "neatkariigo" piekaru
speciaalistiem no lv austrumu puses.

var veel meegjinaat kaukadai sistai pradai purnu nozaagjeet un ieguut
vismaz normaalu atsperojumu, bet tas gadiijiemaa ja taada akuraat pa
shrotu pretii skrien :)

betnu tas viss ir daargi/laikietipiigi - leetaak buutu patroli nopirkt :)

=)
arc