[Autoliste] Re: nu kursh te kjerru mekleeja

arc arc at intelectuals.net
Mon Jun 3 11:24:57 EEST 2013

Juris Knakis wrote, On 2013.06.03. 7:41:
> Citējot *arc *
> liidz 1kls, bezceljam.
> reku viens paraadiijies
> http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/nissan/patrol/ccmin.html
> nedaudz jau roka jaapieliek, bet var sabuuveet labum labi :-))
> nau mans, bet ja 1kls kabataa uz sitiena buutu, aizskrietu savaakt ;)))
> =)
> arc
> ---------------------------------
> Mja, šitais bija labs agregāts ... Quadratisch, Formig, Gut!

mhm, vieniigais ar shito aparaatu ir jaapieshaujaas ka mezhaaa taa
_mega_ haube priekshaa ieveerojami piesedz redzamiibu tieshaa tuvumaa,
betnu pie taa pierod ielasot info laiciigi vai suutot shturmani pa
priekshu :)) tiesa ari nesalauzhamais priekshtilts piedod  kljuudas :)
atliek vieniig uzpaseeties ka neuzkraujaas kaadam virsuu

> Labāks varbūt bija tikai Toijotas Outbacks, nu, bet tiem ķengurmedniekiem
> bija citi ieskati :-) Bet Outbeks bija baisi labais ....Protams, ne
> slīcināšanai
> purvā :-) :-) :-)

nu tujau te saac saliidzinaat nesaliidzinaamas lietas :))) outbacks
palielam ir limo :)

> Ruu

=)
arc