[Autoliste] Re: auto krāsotājs

agrisp agris.listes at gmail.com
Fri May 17 11:29:52 EEST 2013

Nunez, madāmai ir Cruze 2.0 TD, kas skaitās Lacetti pēcinieks, nu stipri
vien ir tekošās paaudzes Opel.
Tādi paši bīdeļi ir Insignia.
Un nēmot vērā ka arī citās pasaules daļās tam it tas pats nosaukums, tad
unifikācija ir notikusi.
Ak jā, vai tik garantija tam atšķirībā no Opel 2 gadiem nebija 3 vai 5
gadi...