[Autoliste] Re: auto krāsotājs

Vineta Rubene Vineta.Rubene at lattelecom.lv
Thu May 16 09:28:00 EEST 2013

Man jau vīrs mēģina iestāstīt, ka izdevīgāk būtu pārdot auto un pārvietoties ar taksi. Man gan grūti ko tādu iedomāties. :)

Nu jā, es vispār reti kad braucu vairāk kā 10-15 km vienā piegājienā. 1 km uz bērnudārzu, 4 km uz darbu utt. :)
Vārdu sakot, pierunājāt, liekos mierā ar jauna auto meklējumiem. Btw, par "ambīcijām" runājot, ja pareizi saprotu, tad 2001. g. Volvo ne ar ko neatšķiras no 2008. g. Savukārt, jauno, kas ir no 2009. g., nevaru atļauties. :)

Vineta
Volvo S60 2.4 2002