[Autoliste] Re: auto krāsotājs

arc at intelectuals.net arc at intelectuals.net
Thu May 16 00:57:10 EEST 2013

uhh piespamojushi te kaameert manis nebi

On Tue, May 14, 2013 5:06 pm, Martins wrote:
> Drošāk ir lietot zināmu. Paša pieredze pērkot lietotu: godīgie pārdevēji,
> kuri nekad, neko neesot grozījuši un kā es vispār kaut ko tādu uzdrošinos
> domāt, izrādās ir saklapējuši stūres "pirkstus" lai negrab. Tas nekas, ka
> tas sistais pirksts var izjukt jebkurā brīdī uz ceļa...

ainu, ko ta shis taa uzreiz juks :))cita lieta ka prosta klapeejot ar
aaamuri var izsist shpuuri, bet tas taa. pasham savulaik bij savirpotras
forminjas, un tad kad tuvojaas auzas, tad pirkstinju nost un uz pressiiti
:)

smiekliigi protams, tagad tie pirkstinji 5ls/gab maksaa, bet bij tak reiz
ko njemties.

pareiz ir, nauko daudz kjerras mainiit, ja iet, ta brauc.

pie 10k gadaa vispaar nevaig auto ;))))) kurnu veel diseli
un ja par volvo, tad peedeejie patiesi volvo vispaar bij 940/960 :-))))

nujaa, a par benziins/diizels - svaigs piemeers no izgaajushaas ziemas -
seetaa dziivoja 2gab volvo - diizels un benziins :)
ja vaig uz rimchiku peec dessas vai beernus uz/no skolas , iesit dziesmaa
benziinnieku, 2minuutees silts, 4aas jau saloonaa tashkenta, shkjil un min
griidaa pat visbargaakajaa ziemas salaa. ja sagribaas saules paziimet kaut
uz sausa asfalta - luudzu. vieniigi kanninja ar benziinu katram gadiijumam
gan vienmeer atradaas viegli pieejamaa vietaa ;>>
savukaart dizels normaalu darba temperatuuru sasniedz labi ja peec
pirmajiem 10- 15km :)) vieniigais glaabinsh benkju apsilde, betu ja
jaabraukaa visu dienu, vaijkaads ierastais stiepiens ventspils- daugavpils
un apakalj, tad viennoziimiigi diizels :)))

kas attiecas uz s60 un D5 tad peerkot ljoti stipri imho buutu jaapiedomaa
pie degvielas padeves sisteemas staavoklja vaij ari ziemaa buus jaatur
siltaa garaazhaa ;)

vai nu tav tam disko nebija turbiinas, vai tu nezinaaji kur atrodas
suuknja burvju skruuviite? vai ari ekoneomiskais variants?

=)
arc