[Autoliste] Re: Fw: Re:instigater jaunais auto (bija auto krāsotājs)

Evita Egle evulis at gmail.com
Wed May 15 14:17:28 EEST 2013

SPAM

Ir ir problēmas, reku Morsitis par Mirsiti pat pārtapis :)))

Evulis, patiesībā uz gāzi taisās pāriet, mani attālumi pieprasa ekonomisku,
bet pilnpiedziņas auto ar izturīgu piekari. Itogo, ja ir kas piedāvājams,
dodiet info :)

2013. gada 15. maijs 13:39 Marcis Priede <morsitis at gmail.com> rakstīja: