[Autoliste] Re: instigater jaunais auto (bija auto krāsotājs)

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Wed May 15 12:37:46 EEST 2013

par x3 un "nekas nelūzt" ir dzirdēti alternatīvi viedokļi, kas nesaskan ar
tevis pausto :D ir dzirdēti kliedzam topašu, ko pionieri kliedza pionieru
vadītājai...

awd līdz 3kls - foris. neekAnomisks, neiet (tm), bet izbraukt var visur,
kur ir ceļš un nedaudz arī tur, kur ceļa vairs nav. sakoptam auto uz
servisā parādīties vajadzētu tikai un eļļas/filtru/bremžu kluču maiņu... jā
- var salauzt, ja pie tā piestrādā :)

Rinalds
File:///