[Autoliste] Re: auto krāsotājs

Instigater instigater at projektam.lv
Wed May 15 08:13:12 EEST 2013

On 2013.05.15. 0:00, Ģirts Bērziņš wrote:
> Flame ON
> ņu ņu man ir S54 tur iešana sākas jau no ~2.2k, pie 4.5k tas viss ir
> jau nopietni(dīzelis tieši izbeidzies) un tad dzīvo līdz pat 7.9k...
> 6-tajā pie 90 arī kaut kas~2.2k rpm..., tajā brīdi ir kādi 300nm
>
> Protams man ar saviem 365nm līdz šeit kaut kur pavīdejušiem 500+ Nm
> nespīd, bet kravas un laivas nevelku(tm)
>
> Cilvēkam subjektīvi šķiet ka atmosfēriskais motors "neiet" it īpaši
> pie turbo un dīzeļiem radušājiem, jo motoram raksturs pilnīgi cits...
> Reizēm japaskatās arī spidrometrā kā tā "neiešana izpaužās"...
> [...]
Man kāreiz problēma, auto ir sācies pussabrukšanas periods, bet tādi
auto, uz kuriem gribētos pārsēsties, maksā ap 6k Ls, lētāki nav diži
foršāki par esošajiem un tāpat pussabrukšanas periods viņiem jau klauvē
pie durvīm. Kur palikuši lētie foršie auto? Man acīs iekritis BMW X3
3.0d vai 120d, Audi A4 3L TDI Quattro '2008. Nu kaut kā tā, vai ir kas
foršs un līdzīgs ap 2-3kLs? Es kaut kā nemanu, interesē pakaļpiedziņa
vai pilnpiedziņa.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn