[Autoliste] Re: auto krāsotājs

Adro adro at eriga.lv
Tue May 14 16:50:18 EEST 2013

Njaa, ja skataas no auto veertiibas viedoklja, kas var buut viens no
iemesliem auto mainjai, tad arii vareetu buut, ka 11 gadiigam auto tas nav
iipashi aktuaali - pie zinaamas robezas un normaala auto staavoklja neko
iipashu nezaudeejam/nevinneejam. Jaapiekriit viedoklim, ka jaunajam auto
arii uzreiz ir sagaidaami izdevumi, kaut vai vienkaarshi sevis
nomierinaasanai ;-).

Ernests

2013. gada 14. maijs 14:27 Vineta Rubene <Vineta.Rubene at lattelecom.lv>rakstīja: