[Autoliste] Re: auto krāsotājs

Kaspars rupucis at gmail.com
Tue May 14 10:30:03 EEST 2013

Vislabāk būtu ja pati varētu pamēģināt izbraukt ar noskatīto vai līdzīgu
dīzeļauto pāris dienas.
Tad +/- saprastu, vai patīk vai nē.
Ir savi mīnusi un plusi, tieši tāpat kā benzīn vai gazificētam auto ir
savējie.
Tie ir jāizvērtē pašam. Lielākais mīnuss manuprāt ir tikai ilgā silšana
ziemā.
Ja ir auto ar papildus "apsildītāju", tad pat šis mīnuss vairs nav.
Par apkopju izmaksām gan jau var servisu cenu lapās paskatīties.
Nezin kāpēc, pērkot auto, liela daļa uzreiz domā kur, kā un pa cik
remontēs, nevis kā un kur BRAUKS.
Auto taču pērk braukšanai nevis remontēšanai. Nu, vismaz normālā gadījumā :)
Tāpat runas par dīzeļa pirkšanu tikai tālbraucējiem es uzskatu par
aizgājušo laiku atotirgotāju
mārketingu, kas cītīgi visiem tika potēts lai attaisnotos par cenu starpību.
Ja patīk dīzeļa uzrāviens, gaita (protams, atkarīgs no auto) un beigu
beigās - patēriņš, tad kāpēc to neņemt?
Jo sevišķi, ja ir iemesli pret gazificētu benzīnnieku.

K.
ex. VW TDI
ex. SAAB TiD
HONDA CTDi

p.s. kā teica viens paziņas paziņa, iebraucot ar dīzeļauto tankštellē: "Vot
za eto ja tebja ļubļu!"

2013. gada 13. maijs 20:20 Vineta Rubene <Vineta.Rubene at lattelecom.lv>rakstīja: