[Autoliste] Re: auto krāsotājs

Vineta Rubene Vineta.Rubene at lattelecom.lv
Mon May 13 20:20:28 EEST 2013

It kā jau nedaudz, vidēji 2 bākas mēnesī jeb 120-130 Ls, tiesa, drīzumā plānojas braukāt mazliet vairāk.
Saki, ka dēļ dārgākām apkopēm dīzelis neatmaksāsies?
Gāzi negribu, dažādu iemeslu dēļ. ☺

Paldies par krāsotāju kontaktiem!

Vnk viss sākās ar to, ka sākām apdomāties par jaunāku auto, ieskatījos  ss un konstatēju, ka attiecīga gada (ap 2007) ir TIKAI dīzeļi. Tad nu nesaprotu, man to vajag vai nē. ☺ Vecajam jau arī cena krītas ar katru gadu.
Vineta
Volvo S60, 2002