[Autoliste] Re: Meerinstrumenti

arc at intelectuals.net arc at intelectuals.net
Wed May 8 01:11:43 EEST 2013

hmm, jaapadomaa,
1. mans kaiminjsh - virpotaajs pie kura esi bijis?.
2. savulaik shitaadi shtrumi tika njemti no nika krasnjikova privaatajiem
kraajumiem, kursh gan 100gadus nau maniits, bet ir pamatotas aizdomas ka
vareetu baazeeties sarkandauvas galaa pie jaanja
http://www.gasparsracing.com
3. ogree pie rambas noteikt ka var sarunaat :-))))))) http://www.ramoto.lv/

noteikti ka ir veel kaadi varainti, bet tie nanoch gljadja nenaak praataa.
pasham nau gan :( un jaasaka ari nau vajadziibas peeteejaa laikaa.
iztieku ar pirkstu platumu meervieniibaam, a smalkaakus "ar nagu" var
aizkjert/nevar :D ljaunaakaa gadiijienaa depo pirktais biidmeers apmierina
;>

=)
arc