[Autoliste] Re: Fw: jauka ideja

arc at intelectuals.net arc at intelectuals.net
Sun Apr 21 00:05:32 EEST 2013

On Fri, April 19, 2013 7:57 pm, Mara Niedra wrote:
> Droši vien tādēļ, ka vēl nesen ar bija četri.

:-) ainu, ja saak beernus un sunjus un neno dies veel kakjus skaitiit, tad
tak tur visi reekjini var nojukt :D saskait un pienjem kaa faktu :) apsv!

> Kāpēc man likās, ka tev ir 4 bērni?
>
> Un kāpēc tu esi aaraa?

kur maara ir aaraa?

> balansē tu arī pats uz pirksta, vai ne, prātvēder? ;-)

hmm, es tur neiedziljinaajos informaacijaa, bet zin, 12ls par
montaazhu/balans un paarskruuveeshanu nau daudz.

nee es to nevis tapeec, ka gribeetu taa laikaa cept desas, nee, es pats
meedzu riepas mainiit un borteet un balanseet ;),  un zin, ja es par to
gribeetu sanjemt naudu, tas nebuutu daudz mazaak kaa 12ls nekur nebraucot
;)))

=)
arc

btw pakalpojums kaa taads nau nekas jauns un autostarts.lv ari tagad
piegaadaajot jaunu akjiiti "notikuma vietaa" ar nomainju un ja jamajiem
tiekot atdots vecais spraagons, tad piegaade esot bezmaksas.