[Autoliste] Re: 4x4 auto līdz 1000 Ls.

arc at intelectuals.net arc at intelectuals.net
Wed Apr 10 15:48:08 EEST 2013

On Wed, April 10, 2013 11:28 am, Ģirts Legzdiņ� wrote:
> Sveiki, visiem!
> tomēr iepatik�s t�s 4x4 izklaides.

> 1. Isuzu Trooper, 1989., 2.8TD, 3durvju.
> 2. Mitsu Pajero, 1986., 2.5TD, 5durvju.

nu vispaar opregjeljites ser, ko juus gribiet?

5duru - var vairaak sakraameet, aizvest, ievest mezhaa, izvest no mezha,
bet iisais buus manevreetspeejiigaaks - vareees gan vieglaak pagrieztiesm
gan vieglaak tikt paari graavjiem, taatad vairaak piemeerots "sportiskaam"
aktivitaateem. laigan jaatziimee ari 5duru micuks nau paaraak garsh. ir ok
:)

par tevis mineetajiem - aiaiaiai, prieksheejaas pusasis, aiaiaiai sadales
kaarba.
brauksi mezhaa un lauziisi, piereekjini prieksheejo pusasu komplektu un
obligaati sadales kaarbaa salikt zobratus, ja aleksandrs veel straadaa
amatniekaa, tad paarsimts Ls un zobrati tavi.

gan mitsu gan truuperim tur ir kjeedes, kuras aiikaa stiepjaas, visi
pusliidz nopietnaaki braucamie, kas veel brauc, ir ar saliktiem zobratiem
sadalenees. gatavas uz tirgoshanu shobriid shkjiet ka neviensm nau.

protams ari habi, betnu tos vienalga pirksi un liksi manuaalos. siikaak te
neiztirzaasim, vairumam nebuus incanti.

visi shie truukumi ir ari iemesli kaapeec vecie pajero un kasturveel
maksaa tik leeti (protams neskaitot ruusu)

veel reekjinies ka misukam priekshaa ir plaukti un torsionji - bez
nopietnas paarbuuves to kjerru augstaaku nepadariisi + smiekliigi mazs
piekares gaajiens.

aanu, veel pei micukiem, vari parunaat ar
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mitsubishi/pajero/hdfxg.html
laigan konkreetajam ir liels miinuss - benziina dzineejs, un aizdomas uz
ieprieksheejaas saimnieces laastu ;>

ja neskaita tevis mineetos, tad es ieteiktu skatiities tomeer patroli, GR,
smags, bet nesalauzhams (nosacīti) noteikti 3dunieks, jo grais ir oioioi.
2,8 diizelis ir kudish dziivotspeejiigaaks par mitsubishi smalko galvu ar
iebuuveetajaam degkameraam. vairaakkaarteeji paarbaudiits, ka sarijoties
uuudeni, izskruuvee kveelsveces, izpuush uudeni un brauc taalaak.
virsbuuvi jau var vieglinaat peecaak. viegli lifteejams.
jaa - pakalj neviens vairs nemet, tas gan.

veel te pirms briizha tirgojaas daihachu rockiji. labi auto.
mersha diizelji vaij korejieshu pakaljdarinaajumi peec mersha parauga,
cietie tilti, bet vieglaaks par patroli.

betnu cenaa pa 1kls nebuus, buus bish zem 2.

veel mazi un viegli, tagad ari pie mums topaa ir samuraji,  tiesa gan ari
tur ir "roka jaapieliek" un ar lielaakiem ripuljiem netur tilti. bet ja
netaisaas malku vadaat, ir ok. un ja kas var auto vaarda vistieshaakaa
noziimee iznest uz rokaam ;)

nkaukaa taaa,

=)
arc