[Autoliste] spiediena relejs

arc at intelectuals.net arc at intelectuals.net
Wed Mar 27 17:53:10 EET 2013

nu jajau te trafiks paveeries,
tad es ar.

atkal kautkas tiek mekleets :-) tik nezin kas iisti.

bet tam nezin kam vajadzeetu buut kautkam no spiediena releju seerijas.
vajag kautko, ko vēlams ar vienu viitni vareetu ieskruveet resiiverii, un
tas attieciigi atsleegtu straavas padevi sasniedzot kautkaadu gaisa
spiedienu, un atkal piesleegtu straavu, ja gaisa spiediens nokriitas zem
normas.
shiim normaam vajadzeetu buut reguleejamaaam, betnu robezhas no 1-10 atm :)

itkaa kautko var samekleet komresorbodees, bet tie ir 220v releji, un
teereet daudzpacmit latus laij secinaatu - ai, man tas neder :) neenu
pierasti jau, bet varbuut kaadam te ir pieredze/ieteikumi. nujaa, man taa
konstrukcija darbojas uz 12V.

=)
arc