[Autoliste] Re: kas nu tas mums par sniegu

Instigater instigater at projektam.lv
Sat Mar 9 23:59:38 EET 2013

>>> http://www.nakts.net/stuff/ind/norge/IMG_1336.JPG

> norgee prasiiju vieteejiem, vai kaads tur bez radzeem brauc. atbilde
> bija "i hope not"
Ja mums nekaisītu to fakino sāli vai man ikdienā būtu jāpārvietojas pa
lauku rajoniem, tad viennozīmīgi radzes, bet citādi šoziem, liekas, ka
tikai kādas 5 dienas radzes būtu bijušas noderīgas. Šodien jau no Annām
uz Jaunpiebalgu. Nu tik skaisti, ārā -8, saulīte spīd tā, ka kausē visu,
kas nedaudz tumšāks, toties lieliski izbaudīju tos pašus ledus ceļus un
jāsecina, ka grantētie ceļi ir uztaisīti daudz pareizāk nekā asfaltētie
- virāžas pareizi saveidotas, lai ar tiem pašiem 50 km/h uz pilnīga
spoguļgluda ledus auto iegūtu neitrālu sānisko paātrinājumu, izņēmums
vienīgi pašā Kaivē, kur gar kalna malu ceļš vijas, tur bija jautri,
prātīgi ar 2.robu pie negatīva, bet citādi viss super. Es absolūti
nebrīnos kāpēc no Latvijas nāk pietiekami daudz labu rallistu, tāpat ERC
čempi noteikti vajag rīkot Vecpiebalgas apkārtnē. Tad vispār tie
Eiropieši varētu tikai brīnīties par lieliskajiem un izaicinošajiem
ceļiem. Varēju pat sieviņai parādīt to līkumu, kurā viena autolistes
pasākuma laikā cita mazaktīva listeniece nolauza nagus, kad iekrampējās
durvju rokturī vērojot pa sānu logu kā piena steķītis tuvojas. Tāpat
viņai iepriekš, liekas, bija bail braukt. :D Jāsaka gan, ka tagad pēc
aptuveni desmit gadiem es to līkumu sēriju nekrāmētu.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn