[Autoliste] Re: Par fotoradariem :-)

Adro adro at eriga.lv
Mon Mar 4 13:00:00 EET 2013

Logika ir pavisam vienkaarsha: nosaukums atbilst meerkim kaadeelj
vispaar plaano ieviest FR, pieredze liidziigu datu apstraadee ir.
Un pats galvenais: CSDD ir finanseejums shaadaam lietaam no muusu
kabataam, budzeta naudu nevajadzees.
Vispaar jau tas ir milziigs sviests, ka CSDD ir "valsts akciju
sabiedriiba". Vinju ienjeemumus un pelnju veido valsts uzspiesti
"pakalpojumi" par kuru maksaa visi auto iipasnieki. Tagad pievienosies
veel viens ;).
Cik sapratu no EM koncepcijaam, tad CSDD statusu nemainiis atbilstosi
reaalajaam funkcijaam ;). Laika jau ljoti buutiiski saglabaat lielisko
barotavu.

Ernests

2013. gada 4. marts 08:09 Juris Knakis <lubes at inbox.lv> rakstīja: