[Autoliste] Re: =?Windows-1257?Q?Izp=C5=ABt=C4=93ja_izgatavo=C5=A1ana_P=C4=81rdaugavas_pu?= s=?Windows-1257?Q?pus=C4=93?=

arc at intelectuals.net arc at intelectuals.net
Mon Feb 18 19:39:29 EET 2013

On Mon, February 18, 2013 1:31 pm, Mara Niedra wrote:
> Akdēs. Šorīt kāda dāma pavēstīja, ka mēs - Pleskodāles tuvākā
> mala - esot
> nenormāli tālu no Purvciema, viņa nu nekā nevarot atbraukt. Kamēr
> citiem tā,
> tikmēr citi aizšauj uz Liepāju vakariņās vai nedēļas nogalē uz

nu uz liepaaju tomeert brauc priecaaties, nevis kjerru remonteet, ko
daudzi uztver kaa zobu saapes ;))) un tad jau nekaads aatrums, tfu,
attaalums nau shkjeerslis.
pats gan ari esmu no braukaataajiem, aljumiiniju metinaat braukaaju uz
siguldu, galvas sliipeet uz ogri :D utt...
a pachiiksteet var vienmeer,  tagad ar beigshu klavieri maidziit un ieshu
pachiiksteet ka jau nedeelju nau laika volvikjim sajuuugu nomainiit ;)

> NÄ«derlandi
> par tulpēm papriecāties.
> maara
>

> Sveiki, liste!
> Meklējos te, kurš kantoris vai kāds Vasja varētu man uzbūvēt
> izpūtēju
> pēc vecās sagataves.
> Slinkums dzīties uz Berģupuses NOVUM, kur kādreiz man dikti labi tādu
> lietu taisīja.

cik resnu teu to trubu vaig? cik sarezgjiita konstrukcija? kas pa auto?
varu piedaavaat izpuuteeja buuvdarbus juurmalaa. sanaak akuraat
diametraali preteeji bergjiem :) kaiminjam kaareiz shobriid nabija paaraak
daudz darba, laigan tas var strauji mainiities. ja taa ir buhanka, tad esu
jamo maniijis gar garaazhu ripinam ;)

btw kaa jau te mineeja - leetaak sanaak pirkt gatavu kjiiniizeru
izpuuteeju un pielaagot, nekaa buuveet pilniigi rokas.  un taa bergju
truba cik atminu ari nebija nekaads dizhais neruusinjsh.

man te peedeejais hand-made izpuuteejs bobim uz skati sanaaca labum labais
kaukaada fordveidiigaa buseklim paredzeetais, 63niece rore.

=)
arc