[Autoliste] Re: Dīzeļsprauslu remanufakturēšana

Reinholds Zviedris reinholds at dagmaara.lv
Mon Jan 21 16:57:03 EET 2013

Moš būs jānoorganizē sprauslu mazgāšanas pasākums, jo nu tām 3 sprauslām,
kas ir man - galvenā problēma ir izpilēšana, kas nozīmē, ka viss ir gana
noaudzis tur. Tā kā pastāv reāla iespēja tās atdzīvināt nepārjaucot.
Vienīgi - man pieejamā vanniņa izskatās, ka nebūs pieejama, lai tur lietu
benzīnu... :(

Es, savukārt, ar ultrasonic vannas un specšķidruma palīdzību atdzīvināju
savu Macbook pēc tam, kad uz tā pamatplates bija pabijis uzsildīts jogurts
:)

/Reinis