[Autoliste] Re: pa uudens virsu un vēl par mašīnu (ne auto) :-)

Kaspars rupucis at gmail.com
Wed Jan 16 17:21:38 EET 2013

Pirmkārt - sveiciens māmiņai! Esmu viņas projekta (joprojām nenodota :D)
lietotājs.
Otrkārt - savulaik kaut ko līdzīgu meklēju savas mammas šujmašīnai. Finālā
ātrāk un lētāk
sanāca tāda pati, tikai darboties spējīga, mašīnīte no ss.lv
tā kā - ir varianti

K.

2013. gada 16. janvāris 17:00 Juris Knakis <lubes at inbox.lv> rakstīja: