[Autoliste] Re: Termiņš protokola nosūtīšanai

lordramex at gmail.com lordramex at gmail.com
Fri Jan 11 12:20:07 EET 2013

*Kvītis par līdzšinējo fotoradaru fiksētajiem pārkāpumiem transportlīdzekļu
turētāji (īpašnieki) parasti saņēma vienas līdz divu nedēļu laikā. Līdz ar
jauno fotoradaru ieviešanu termiņš pagarināts – atbilstoši administratīvo
pārkāpumu kodeksam soda kvīti automašīnas īpašniekam jāizsūta četru mēnešu
laikā kopš pārkāpuma fiksēšanas brīža. Tomēr arī pašlaik kvīti nogādā auto
saimniekam vidēji divu nedēļu laikā, norāda Zivtiņš. Savukārt sods
jāsamaksā 30 dienu laikā no pavēstes saņemšanas brīža.*
*
*
*
http://www.tvnet.lv/auto/satiksme/405109-zivtins_fotoradari_sevi_ir_attaisnojusi