[Autoliste] Re: Termiņš protokola nosūtīšanai

Imants zai at inbox.lv
Fri Jan 11 11:43:17 EET 2013

Morgen!

Un atbilde...NAV pareiza!

(1) Lietas par administratīvajiem pārkāpumiem izskata 30 dienu laikā pēc
tam, kad iestāde, kas kompetenta izskatīt lietu, saņēmusi protokolu par
administratīvo pārkāpumu un citus lietas materiālus.
(3) Lietas par administratīvajiem pārkāpumiem ceļu satiksmē izskata un
lēmumu pieņem uzreiz pēc pārkāpuma konstatēšanas, ja par šo pārkāpumu var
izteikt brīdinājumu vai sankcijā paredzētais maksimālais naudas sods
nepārsniedz simt latus.

(Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 270.pants Administratīvo
pārkāpumu lietu izskatīšanas termiņi)
Protokolu–lēmumu ne vēlāk kā triju darbdienu laikā pēc tā pieņemšanas
nosūta transportlīdzekļa reģistrācijas apliecībā norādītajam turētājam vai,
ja turētājs nav norādīts, — transportlīdzekļa īpašniekam (valdītājam).
(Ceļu satiksmes likuma *43.6 pants Īpatnības administratīvo pārkāpumu
lietās attiecībā uz pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskiem līdzekļiem,
neapturot transportlīdzekli)*

zais,
Subaru ruļevoj!