[Autoliste] Re: LR Disco 2 Expedition bagāžnieks

arc at intelectuals.net arc at intelectuals.net
Sat Jan 5 23:48:41 EET 2013

On Sat, January 5, 2013 10:47 pm, Martins wrote:
> Nekādu alumīniju, nav tā metināmā un arī nemāk, domāju. Bez tam alumīnija
> izmaksas varētu būt komsiskas, ņemot vērā cik maksā labs alumīnija
> metinājuma šuves centimetrs.

nu? cik maksaa tas shuves cm? es toch nezinu :)
ar ko metinaat ir ;) tik neviens te nemaak, a tur kur maak un labi, tur
aizbrauc un sametina ;))) a cik tas maksaa nau ne jausmas, bet tu pasak,
man jau taa likaas ka naakamreiz ar _lielu_ trauku buus ciemos jaabr ;>

nujaa, a par teemu - taadi jumta baganjieki kaareizi buutu no alu jaataisa
;)))
aa un nu man jau kaukaa likaas ka tas laiks kad alu metinaashana bija
exluziivs notikums ir sen pagaajis, nu varbuut tas tikkai man taa
likaas...

=)
arc