[Autoliste] Re: Audio pastiprinatajs

arc at intelectuals.net arc at intelectuals.net
Sat Jan 5 21:54:59 EET 2013

On Fri, January 4, 2013 9:28 am, Tornis wrote:
> bildes nav, aparāts šāds
>
> universum v4315
>
> gala pakāpe strādā, preampā nekontakts, viens kanāls pa brīdim zūd,
> trafs normāla izmēra. Ak jā, pults nav, ieslēgt var, izslēgt nevar -

hehe, straadaa tikai reizeem puse pazuud ;) neneu es neko, man ar taads
labs vecais radiothikas razhojums bij, ari viens kanaals reizeem pazuud,
peedeejaa laikaa gan bija taaka preciizaak buutu - reizeem paraadaas,
liidz ar ko nokraameets kaukur tumshaa kaktaa staav.

ari var dabuut, pienjemu ka pat par kaadu tumsho uzhavnieku ar
samoivivozu, ganjau ka var sataisiit, kur vaina tieshaam nezinu :))

bet ja tam taveejam taa pazusshana kaukaa iizii noveershama, tad ari mani
vareetu intereseet piedaavaajums.

=)
arc