[Autoliste] Re: Audio pastiprinatajs

Instigater instigater at projektam.lv
Fri Jan 4 14:00:14 EET 2013

On 04.01.2013 09:28, Tornis wrote:
> bildes nav, aparāts šāds
>
> universum v4315
>
> gala pakāpe strādā, preampā nekontakts, viens kanāls pa brīdim zūd,
> trafs normāla izmēra. Ak jā, pults nav, ieslēgt var, izslēgt nevar -
> laikam procesorā gļuks. :D
>
> Bet nu jaudas gals funkciklierē, uz STK kautkādas.
> Man riebj šito taisīt, ja plauktos vēl Luxman un SONY un Marantz mētājas :)
>
> Lūk mans sludeklis no ss.lv
>
> http://www.ss.lv/msg/lv/electronics/audio-video-dvd-sat/audio/amplifiers/bffdnn.html
>
> ;-)

Aha, skaidrs. Kāds vispār varētu būt labākais variants mājas monobloka
izveidei ar Class D gatavajiem čipampiem? Vairāk baida filtru un
barošanas bloku neesamība tam visam jau kā combo piedāvājums + vēl
dažiem pie apraksta rakstīts, ka padodot signālu ātrāk kā 1 sekundi pēc
ieslēgšanas, čips nokursies. WTF?

Mājās pieklājīgs resīveris jau ir ar subim paredzēto lineāro izeju.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn