[Autoliste] Re: LR Disco 2 Expedition bagāžnieks

Martins martini.zupa at gmail.com
Thu Jan 3 23:57:27 EET 2013

Ar Paddocks repertuaaru gan jau ka esat iepazinusies?

Ja jums nevajag dikti smuki un wiiiiii - Maarupee ir taads Haris. Labo
dzipus un taisa tiem slieksnus, speeka bamperus ar vinchas plauktiem utt.
utt. Sraakanajam gonku Defim jumta grabaznieku pats taisija, bija nonemams.
Taisija ar kantainaas cauruliites un metinaamaa aparaata metodi. To
grabaznieku ta arii nesanaaca nopleest, kad aizkeeraam tad meeginaaja ar
visu jumtu nonaakt. Stiprinaajumi vienkaarsi saspiedosie, mehaanisms 6mm
skruve. Ja tas der tad ar vinu par so vajag parunat.