[Autoliste] Re: dzeseshanas shkidrums

arc arc at intelectuals.net
Thu Dec 27 21:35:12 EET 2012

Juris Knakis wrote, On 2012.12.27. 16:28:

> Nu, ja tā pamatīgāk, VISI mūsdienu "Antifreeze Coolant" ir veidoti uz
> etilēnglikola
> vai dietilēnglikola bāzes. Visa lieta ir piedevās, par ko daudzi nezin ...
> Propilēnglikola antifrīzs diez vai gadīsies mūsu rajonos - tas ir dārgs,

nu daargs gan, bet njemot veera ka kopsh izgaajushaa (? ) gada janvaara
tas ir obligaats visai mezhtehnikai, visai liela iespeeja ka ja nau
ietraapiijis uzreiz traktoora, tad ietraapiiijis kaadam limuziinaa ;)

> reti tiek

hehe, nu vot man kaa reiz patreizeejam volvo tieshtaa gadiijaas :-)))))
tapeec ari pastiprinaata uzmaniiba shim faktoram, tie rati
bij gauzhaam ruupiigi uztureeti, ar visaam havoliinaaam elljaam uz
shkjidrumiem, atklaajaas protasm peec klaatpielieshnas, kad uzmaniibu
izraisiija kraasa, veelaak atradaas ari uzliimes ;)) betnunekas,
pieliets kalaat tika minimaali, un vairaak klaat neko neprasa taa ka taa
ari pasaakums dziivo ;)

> lietots autotehnikā... Tā  ka varu ar pilnu atbildību teikt: ja vajag,
> lejiet klāt to,
> kas nopērkams! *Un pie pirmās iespējas nomainīt ...*

nu bet protams, jo iipash ja nezin kas tur ir :)

=)
arc