[Autoliste] Re: pirmdienas riepu tirgus

Mārcis Priede morsitis at gmail.com
Thu Dec 13 08:32:02 EET 2012

Morgen!
pie riepu tirgus es arī savas 5 kapeikas pielikšu.
Man arī ir 205/60/R16 Hakeppilitas 4 pārdošanā
Tiesa gan komplektā ar vecu fordu, kuram logā jauna apskates uzlīme :)
Ļoti labs ziemas auto - salons uzsilst dažu minūšu laikā, ar konkrētajām riepām noracies neesmu, citus vilcis esmu.. :) Piemērs te - http://www.youtube.com/watch?v=sOL_tqAB_sI

Morsitis - nedaudz iespamo tirdziņā :D