[Autoliste] Re: Sliid!

GinC ginc at pie-dabas.net
Sun Dec 9 19:51:49 EET 2012

HVZ.. Moš riepas pie vainas, es 5sek iepriekš tajā pat joslā bez
problēmām apstājos (gaidot zaļo pagriezienam pa kreisi, tātad -
nepavisam ne strauji un negaidīti), ar pavecām Hankook IceBear, kas nav
nekāda krutā riepa.

G., šodien novērojis kā zem D tilta viadukta tēls samet pa 90grādiem
kautkādu pakaļpiedziņas auto un iesprauž nožogojumā 10m garā posmā,
apmēram uz 30kmh. Apkārtējie laikam necieta. Es aizbraucu uz Slāvu apli
pa citu joslu, tā ka tusiņu vēroju no malas :D