[Autoliste] Re: pilnvara

Tornis tornis at gmail.com
Tue Dec 4 10:50:29 EET 2012

Nu, par ārzemēm nezinu, bet LV likumi nosaka, konkrēti:

http://www.likumi.lv/doc.php?id=90585

ka nekādas pilnvaras nevajag, ka tik mašīnas dokuments ir rociņā.

Daži sīkumi - Šveicē ir jāatceras iepirkt autobāņa nodevas uzlīmi,
smagi dupsē, ja noķer.
Iespējams, ka vēl kādā Austrijā vai kur, bet neatceros.
Uz Poliju esmu braucis pat ar _sveša_ kantora kravas busu (IKEA),
neviens neko nav prasījis, izņemot tizlos leišu muitniekus, kas
piepi&^&^&*ās par to, ka nodevas uzlīmi biju nopircis, bet nebiju logā
ielīmējis.

Pieņemu, ka citu problēmu nevarētu būt. Bija kaut kādas valstis, kur
šipi bija aizliegti.

PPS Der noskaidrot, vai ir un vēlams pat izdrukāt OCTA polisi un KASKO
ar, ja ir.

UL
nule kā ar HERTZ mašīnu lavījies pa Bāzeli, lai no DE daļas
(Viela-am-Rein) caur CH daļu (Basel) izbrauktu FR daļā (St Louis),
netrāpot uz bāņa :)

Ak jā, CH Zoll var piesieties, bet jamos vairāk bagāžnieka saturs interesē.