[Autoliste] Re: Maza bērneļa sēdināšana auto..

Ģirts Bērziņš GirtzB at inbox.lv
Mon Nov 26 15:39:42 EET 2012

Nus kamēr bērns guļ "0"grupas krēsliņa t.i tiešam guļ tad obligāti ar skatu uz atzveltni t.i. pretēju kustības virzienam, vēlāk jau viss atkarīgs no vecāku velmēm čakarēties un bērna attīstības. Jo sēdēšanai pretēji braukšanas virzienam vienīgītgie būtiskie "+" ir pie izteikti frontālas sadrusmes, ja no sāniem/aizmugures trāpa tad tās atšķirbas starp sēdēšanas virzieniem jau izlīdzinās...

p.s. imho tur apollo/ministrija cilvēki kaut ko galīg saputrojuši tajā txt, vienkāršāk ir uzrakstīt nevis, ka galviņa uz priekšu, bet sktats uz sēdekļa atzveltni.

ar cieņu Ģirts Bērziņš, arīdzan meitas tēvs...