[Autoliste] Re: Spararats

lordramex at gmail.com lordramex at gmail.com
Thu Oct 18 21:03:44 EEST 2012

tātad tu par 4Ls nomaksāsi visu oficiālos nodokļus, samaksāsi algu
grāmatvedim, servisa vadītājam, īri par telpām ?

es nesaku ka aitas un auni netiek slaukti, bet ir jāsaprot ka tajā brīdi
kamēr tas ir tavā sētā un pašam sev labot ir drausmīgi, bet ja kļūst par
oficiālu biznesu ar no tām izrietošajām sekām - izmaksas ieslēdzas mazliet
citas .....

M.