[Autoliste] Re: siksnas

arc arc at intelectuals.net
Fri Oct 5 22:39:35 EEST 2012

Krisjanis Ozolins wrote, On 2012.10.03. 20:40:
> Ik pa brīdim sanāk turēt rokā skrūves kad domātas MB CDI dīzeļiem sprauslām
> tās jau no zavoda nāk ar tādu kā sakaltušu puņķu kārtiņu uz vītnes un
> lietojamas tikai vienu reizi

hmm, nja, mersim tur kaukas intersanti bija... ja parasti sprauslu
skruuveeshanai pietiek ar parasto "garo" mucinju 22/24/27
tad shim ziimolam prasiijaas kaukas specifisks ;)

> Krishs
> bez mersedesa bet ar divām toijotām

oij, man akkal uz vecumu iestaajies pavilciens uz "zviedru tankiem"
nupat ieviests jau otrs vovlo vagons :)))))
visi bobikveidiigie un kvattras seeTmalee mieriigi piipee.

=)
arc