[Autoliste] Re: Galīgi ne par auto, bet varbūt garāžai der? :-)

arc arc at intelectuals.net
Fri Oct 5 22:27:52 EEST 2012

Juris Knakis wrote, On 2012.10.05. 18:55:
> Vārdu sakot, ir gadījusies neveiksme fāteram, viņam fazendai uztaisīja
> nepareiza izmēra
> logus, tāpēc uztaisītie jāpārdod. Varbūt kādam noder? :-) Logu parametri:
> Izmēri: 1120 x 1120 mm;

hmm, a cik stipri tie izmeeri atshkjiras no pareizajiem?
nau vienkaarshaak kauko pielikt/atnjemt/sabuuveet?
man choms buuvnieks, kad paargadapakjlaj kauko buuveeju ar logiem/duriim
taa ari ieteica - nechakareeties ar preciiziem izmeeriem, bet njemt kas
ir, un piebuuveet, piezaagjeet. tas gan uz balkju sienu, kur ar huuzi
iizii dabuut vajadziigo izmeeru un deelj apshuvuma ari bruses galu
pielikt nau probleemu, bet ganjau ka jebkuram materiaalam kauko var
izdomaat, ja vien nau galiigi garaam.

=)
arc