[Autoliste] Re: B6 pasāts

Ginc ginc at pie-dabas.net
Wed Sep 26 16:43:19 EEST 2012

Kas A4 piekari (kas ir daudz mazāks auto) uzliek uz Pasāta iestājas
vienkārša priekšlaicīga izbeigšanās visam. Tā jau tās alumīnija sviras
ir padārgas mainot (a mainīt pieklājas visu komplektu vienai pusei,
citādi vecās ātri nobeidz svaigi nomainīto).
Ganjau ar nodomu VW jaunajiem pasātiem no tās atteicās, un pārgāja uz
kautko kas ir līdzīgs vecajam B3 variantam.

G., ar A4 vispār tik brauci dažreiz, un sodījies ka fotosoma aizsit visu
bagāžnieku.