[Autoliste] Re: siksnas

arc arc at intelectuals.net
Tue Sep 25 10:44:12 EEST 2012

Juris Knakis wrote, On 2012.09.25. 9:05:

> ---------------------------------------
> Mjaaaaaaaaaa... pii$$$ pa garāžu ... jaukākie jaunības mirkļi, dienas /
> naktis :-)))))))))))))))))))))
> Jaunība - tas bija starp 25 un 35 ..... :-)

hh, nu kaukaa taa, laigan patreiz gan ir mega orgonizatoriskie darbi,lai
izbriiveetu tam briidi, bet vienalga..:) neljaus tak kaadam citam ar
netiiraam rokaam graabstiities gar sava auto gavu :D

>     galvas skruuves visdriizaak ka sameklees vecaas origjinaalaas, un shito
>     leetuci izbaros tolmetam.
>
> -------------------------------------
> IMHO tas pats REINZ un citi "blīvētāji" piedāvā arī galvas skrūves.
> Negribētos ticēt, ka viņi
> "biezpiena" skrūves mūsu laikos piedāvātu ..Ja kas, jātaisa pašam - VAZ

nu ganjau ka taisa, bet maksaa ar. toreiz pirms paargad kaukaa uzraavos
uz skruuveem ar taa pasha jau piemineetaa reinz shilti. varjau buut ka
jamajiem ari ir "leeta gala produkti" , betnu maksaaja kaukaad 7ls par
komplektu. katraa zinjaa skruuves ir reaali izstiepushaas.
viitnes dalja kaartiigi ieruusejusi, bet tikkokaa atrauj valjaa, taa
aizjaaga ljurka-ljurka. varjau ari buut ka kopaaliceejam (vot
nokjershu...) roka paliika bijusi.. ;-)))
bet jau kopaa liekot, kaukaa likaas ka paraak briivi taa skruuve iet
iekshaa.
tas, ka viitne ir ieruuseejusi, vai netiira, neko labu neliecina ne par
pashu viitnes savienojumu, ne liceeju ;)) lainukaa, bet taa situaacija
ir jaalabo.
btw kaukur maniiti staasti par galvas skruuvju smeervielaam, kas taas
taadas?  cik atminu, allazh taas liktas uz sauso.

> skrūves u.c. PSRS
> ražotāju izstrādājumi patiesi bij līmenī, 550 ZS Lancia motors gāja bez
> problēmām :-)

a par psrs skruveem... beigushies diemzheel tie laiki... skrruuves un
citas detaljas no daasnajiem padomjzemes kraajumiem ar kvalitaates ziimi
izteereejushaas un tagad pat margrietsielaa sastopami vairs leeti
pakaljdarinaajumi no apshaubaamas kvalitaates materiaala :((((( turklaat
cena dubultojusies. varjaubuut ka paveicaas kautko veel atrast, bet tas
buus iznjeemums.

=)
arc

p.s.
aa btw veel.. te vakar paarluukot tiimekli uzduuros:
http://www.tscauto.lv/tscauto/product?lang=LV&p=509
Var lietot automobilī – kā blīvju aizvietotāju (dzinēja galvas blīvēm,
pārnesumkārbām, tiltiem)...

silikona hermeetikji kaa aizvietotaaju galvas bliiveem.. origjinaali
;-)))))) es saprotu ka tulkotaajs nolazhojis, betnu anyway ;)